banner
banner

Təhsİl

Qalmaqallı direktorun yerinə yeni təyinat

Qalmaqallı direktorun yerinə yeni təyinat

Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin müvafiq əmri ilə Bakı şəhəri Seymur Məmmədov adına 301 nömrəli tam orta məktəbə direktor təyin edilib.

Cia.az “Azərbaycan müəllimi”nə istinadən xəbər verir ki, bu vəzifə Ruhiyyə Vaqif qızı İmanova təyinat alıb.

Qeyd edək ki, həmin məktəbin əvvəlki direktoru müəllimlərə qarşı uyğunsuz davranışına görə işdən azad edilmişdi.

Belə ki, məktəbin müəllimləri direktor Sevda Sarıyevanın onları valideynlərin yanında təhqir etdiyini, müəllimləri “dərs dilənçiləri”, “hinduşkabaş” adlandırdığını bildirmişdilər. Bundan sonra aparılan araşdırma nəticəsində fəaliyyətində yol verdiyi nöqsanlara görə Məktəbəqədər və Ümumi Təhsil üzrə Dövlət Agentliyinin müvafiq əmri ilə təhsil müəsissəsinin direktoru S. Sarıyeva ilə bağlanmış əmək müqaviləsinə xitam verilib.



Daha tez məlumatlanmaq üçün Facebook səhifəmizi




Oxşar xəbərlər

Bağçaların yeni hiyləsi - "Valideyni düşünən yoxdur"

Valideynlərin uşaqların təhsili ilə bağlı problemlərindən biri də bağça məsələsidir. Xüsusən işləyən şəxslər mütləq ki, övladlarını bağçaya qoyurlar. Amma problem ondadır ki, paytaxtınb bəzi ərazilərində dövlət bağçaları ya azdır, ya da yer tapmaq müşkül məsələdir. Özəllər isə ən yaxşı halda150 manatdan 2000-3000 manata qədər dəyişir. Elə uşaqlar var ki, onların bağçaya getməsi xüsusi önəm kəsb edir, amma valideynin ödənişi verməyə imkanı yoxdursa, olan yenə uşağa olur.

Azərbaycanda ali təhsil 4 ildən 3 ilə endirilir?

Azərbaycanda ali təhsil pillələrinin müddətinin azaldılması ilə bağlı müzakirələr artıq bir neçə ildir gündəmdədir. Növbəti dövrdə bakalavr təhsilinin 3 ilə, magistratura təhsilinin isə 1 ilə endirilməsi ilə bağlı qərarın qəbul olunması istisna edilmir.

Nazirin bu açıqlaması qalmaqal yaratdı

Nazir Emin Əmrullayevin bu sözlərini orta məktəblərdə keyfiyyətli müəllimlərin olmasının vacibliyi, həmçinin şagirdləri öyrətmək istəməyən və ya öyrətmə potensialına malik olmayan müəllimlərin orta ümumitəhsil məktəblərində istənilməməsi kimi şərh etmək olar.